فراری

فرار میکنم... از خودم... تا فراری که از خودم میکنم...!

فراری

فرار میکنم... از خودم... تا فراری که از خودم میکنم...!

فراری

احساس حضور خـــــدا ،
در همه حال ،
همه مسائل را حل میکند...

" آیت الله بهجت "

پیام های کوتاه

نام زوار کربلا در لیست
نام من در میان آنها نیست


من مگر عاشق شما نشدم؟   :((

جرم‌ و تقصیر من بگو پس چیست؟


باشد آقا قبول گنهکــارم
جز تو بخشنده‌ ی گناهم کیست؟


حرف دل بود با شمـا گفتم
شاعری پیش عشق بی ادبی‌ ست...


-- الحمدلله که دوستانم دارن میرن کربلا... الهی شکرت...

امیدوارم همشون بعد از زیارت قبر ارباب شهید بشن... 

خدایا به لحظه ی نا امیدی مولا اباالفضل، امید کسی رو نا امید نکن. مخصوصا کسایی که آرزوشونه شهید بشن... آمین. 

  • ایلیا فاطمی

نظرات (۱)

سلام حج آقا

اینا صادقانه میگم واقعا از تههههههههههه تههههههه قلبم دوست داشتم توهم باهمون باشی...

حلال کن
یا علی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی