فراری

فرار میکنم... از خودم... تا فراری که از خودم میکنم...!

فراری

فرار میکنم... از خودم... تا فراری که از خودم میکنم...!

فراری

احساس حضور خـــــدا ،
در همه حال ،
همه مسائل را حل میکند...

" آیت الله بهجت "

پیام های کوتاه

ﺩﺧﺘــﺮﮎ ﺍﺯ ﻣﯿﺎﻥ ﺟﻤﻌﯿﺘﯽ ﮐــﻪ ﮔﺮﯾــﻪ ﮐﻨﺎﻥ ﺷﺎﻫﺪ ﺍﺟﺮﺍﯼ تعزﯾﻪ ﺍﻧــﺪ ﺭﺩ ﻣﯽﺷﻮﺩ . ﻋﺮﻭﺳﮏ ﻭ ﻗﻤﻘﻤﻪ ﺍﺵ ﺭﺍ ﻣﺤﮑﻢ ﺯﯾــﺮ ﺑﻐﻞ ﻣﯽﮔﯿــﺮﺩ !ﺷﻤــﺮ ﺑﺎ ﻫﯿﺒﺘﯽ ﺧﺸﻦ , ﻫﻤﺎﻥﻃﻮﺭ ﮐــﻪ ﺩﻭﺭِ ﺍﻣﺎﻡ ﺣﺴﯿــﻦ ﻋﻠﯿﻪ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻣﯽﭼﺮﺧﺪ ﻭ ﻧﻌﺮﻩ ﻣﯽﺯﻧــﺪ , ﺍﺯ ﮔﻮﺷﻪﯼ ﭼﺸﻢﺩﺧﺘــﺮﮎ ﺭﺍ ﻣﯽﭘﺎﯾــﺪ . ﺍﻭ ﺑــﺎ ﻗﺪﻡﻫﺎﯼ ﮐﻮﭼﮑﺶ ﺍﺯ ﭘﻠﻪ ﻫﺎﯼ ﺳﮑﻮﯼ ﺗﻌﺰﯾــﻪ ﺑﺎﻻ ﻣﯽﺭﻭﺩ . ﺍﺯ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺷﻤــﺮ ﻣﯽﮔﺬﺭﺩ ,ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺍﻣﺎﻡ ﺣﺴﯿــﻦ ﻋﻠﯿﻪ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻣﯽﺍﯾﺴﺘﺪ ﻭ ﺑــﻪ ﻟﺐﻫﺎﯼ ﺳﻔﯿــﺪ ﺷﺪﻩﺍﺵ ﺯﻝ مـﯽﺯﻧــﺪ. ﻗﻤﻘﻤﻪ ﺭﺍ ﮐــﻪ ﺁﺏ ﺗﻮﯾﺶ ﻗﻠﭗ ﻗﻠﭗ ﺻــﺪﺍ ﻣﯽﺩﻫﺪ,ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺍﻭ ﻣﯽﮔﯿــﺮﺩ .
ﺷﻤﺸﯿــﺮ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺷﻤﺮ ﻣﯽﺍﻓﺘــﺪ ﻭ ﺭﺟﺰ ﺧﻮﺍﻧﯽﺍﺵ ﻗﻄﻊ ﯽﺷﻮﺩ .ﺩﺧﺘــﺮﮎ ﻣﯽﮔﻮﯾﺪ : ﺑﺨﻮﺭ, ﻣﺎﻝِ ﺗﻮ ﺁﻭﺭﺩﻡ . ﻭ ﺑﺮﻣﯽﮔــﺮﺩﺩ ﺭﻭﺑﻪ ﺭﻭﯼ ﺷﻤﺮ ﮐﻪ ﺣﺎﻻ ﺑﺮ ﺯﻣﯿﻦ ﺯﺍﻧﻮ ﺯﺩﻩ, ﻣﯽ ﺍﯾﺴﺘﺪ. ﻣﺮﺩﻣﮏﻫﺎﯼ ﺩﺧﺘﺮ ﺯﯾﺮ ﻻﯾﻪ ﯼ ﺑﺮﺍﻕ ﺍﺷﮏ ﻣﯽ ﻟﺮﺯﺩ .... ﺗﻮﯼ ﭼﺸﻢﻫﺎﯼ ﺷﻤﺮ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﻭ ﺑﺎ ﺑﻐﺾ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﺪ:ﺑﺎﺑﺎﯼ ﺑــﺪ !

  • ایلیا فاطمی

نظرات (۳)

سلام سلامی به شیرینی دلت
سلامی به زیبایی بهشت
سایت خیلی خیلی زیبایی داری ...
پاسخ:
سلام. حالا که اینقدر تعریف کردی ادرس سایتت را نمایش نمیدم که دیگه تبلیغ نکنی!!!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام

**** ** *** ***** ****

***  ***** ****** **** ***** ***** **************

****** ** *******

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام

خوب اصلا نظر رو نمایش نمیدادی که سنگین تر بود.

قسمتهایی با ***************نمایش داده شده است.

**** ** **********

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی