فراری

فرار میکنم... از خودم... تا فراری که از خودم میکنم...!

فراری

فرار میکنم... از خودم... تا فراری که از خودم میکنم...!

فراری

احساس حضور خـــــدا ،
در همه حال ،
همه مسائل را حل میکند...

" آیت الله بهجت "

پیام های کوتاه

سلام. امروز یه نفر با نام "همکار د" !! یه نظر خصوصی گذاشتن که اینه:

"سلام

خیلی کار خوبی کردید که پست امشب را حذف کردید ای کاش زودتر کرده بودیدکه اینقدر موضوع زری کش پیدا نکنه و بعضی دلسردیها  پیش نیاد " 


یه توضیح کوچیک بدم :
چند وقت پیش شخصی به اسم زری اومد و برای یکی از پستهای بنده نظر گذاشت و خلاصه از یه بنده خدا اسم برد و هرچی گفتم بهش فلان و بهمان گوشش بدهکار نبود و... بگذریم!
-- میگن یه دیوونه یه سنگی میندازه تو چاه که صد تا عاقل نمیتونن درش بیارن!!!
اولا من اصلا دلم نمی خواست دوباره این بحث باز بشه. دوما من نمیفهمم چه کاری کردم که بخواد دلسردی بوجود بیاد!! چون تمام نظرات زری رو حذف میکردم!
سوما برای اطلاع دوستان این زری خانم شخصی هستند که با نام "دانشجو" مطلب میذارند و اتفاقا برخلاف رفتارهای سبک و مسخره شون توی این وبلاگ، تو وبلاگ خودشون خیلی خیلی دم از خدا و امام حسین و امام زمان میزنند که من هیچوقت نفهمیدم کجا ائمه از ما خواستند دیگران رو اینطور اذیت و ازار کنیم؟!!
اینم ادرس وبلاگشون : http://tttttars.blogfa.com/

چهارم اینکه من ازشون خواستم خودشون رو معرفی کنند که البته راست و دروغش رو نمیدونم ولی خودشون رو " الف حقیقت" معرفی کردند. البته با توجه به دروغهایی که تابحال گفتن بعید میدونم مشخصاتشون رو درست داده باشن!!! فقط اینو مطمئنم که از دانشگاه پ.ن خوراسگان هستند و بچه های انجمن رو هم خیلی خوب میشناسن!!!
پنجم به اطلاع همه از جمله همین دوستمون که با نام "همکار د" نظر گذاشتن میرسونم که بلاگ مثل بلاگفا نیست! ادرس ای پی ها رو در اختیار مدیر وبلاگ قرار میده! مثلا همین زری خانم با نامهای دوست و کاتب هم اینجا نظر گذاشته بودن!! همین "همکار د " هم اینجا با نام "تجدید خاطره" نظر گذاشتن! فقط خواستم بگم از روی ادرس ای پی مشخصه که همه ی اسامی یکی هستند و با نامهای مختلف نظر گذاشتن فایده ای نداره!!

ششم دلم نمیخاست امشب چنین مطلبی بذارم ولی خب واقعا .....! اینکه کسی که از هیچ چیز خبری نداره خیلی راحت بیاد و من رو باعث دلسردی یا هر کوفت دیگه ای بدونه بنظرم ........! هر چند برای من واقعا مهم نیست چون خداروشکر درسم تموم شده و دیگه کاری به محیط دانشجویی ندارم. ولی خب بازم دلم نمیخاد بین دوستانی که قبلا بودیم سوء تفاهم و یا کدورتی باشه...
هفتم هم اینکه کاش یاد بگیریم همدیگر رو قضاوت نکنیم! اول از همه هم خودم رو میگم...  این زری خانم رو که من واقعا نمیدونم کی بودند ولی خب هر کی بودند احتمالا برای کارهایی که این مدت کردند، اسیب هایی که رسوندند، ناراحتی هایی که باعث شدند و... جوابی برای اون دنیای خودشون آماده کردند! توی تایید نظرات هم تمام حواسم رو جمع میکردم که خدای نکرده اسمی از کسی نباشه که بخواد سوء تفاهمی پیش بیاد ولی خب با این حال اگه باعث دلخوری دوستان "واقعی" خودم تو انجمن شدم عذرخواهی میکنم....
یا زهرا...
  • ایلیا فاطمی

نظرات (۲)

  • خرس کوچولو
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    *** *** *** ** ***** چرا عصبانی میشی؟
    حرص نخور تو کلا فر با حاشیه ای هستی این یه خصلتت به خودم رفته

    پاسخ:
    مگه دارم میمیرم که میگی ......؟؟ !!   :))
    من؟ من عصبانیم؟؟ اون قسمت که حذف شده یعنی دهن لق بازی ممنوع!!! مخصوصا توی وبلاگ!!
    ما با حاشیه کاری نداریم حاشیه با ما کار داره!!  :))
    بعدشم من به تو نرفتم ، تو به من رفتی :p

    سلام

    من اصلا نمیخواستم شما را ناراحت کنم اگه ناراحت شدیدحلال کنیدمنظورم نظرات زری بود که باعث دلسردی یه عده شده،که اگه زودتر حذف میشد شاید بهتر بود

    پاسخ:
    سلام. بالاخره من علم غیب نداشتم که زری میخواد اینقدر اذیت کنه. اوایل مثل یک مخاطب معمولی نظراتشون تایید میشد ولی وقتی دیدم قصدشون مغرضانه س نظراتشون حذف شدند. اخر سر هم که کلا پست رو عدم نمایش کردم...
    آدرس وبلاگ مطمئن باشید مال زری هستش. اینو صد در صد مطمئنم! چون برای همون وبلاگ نظر گذاشتم و جوابم رو دادند!! حالا من نمیدونم شما نویسنده ی اون وبلاگ رو میشناسید یا نه!! این بحث رو هم دوست ندارم دوباره ادامه پیدا کنه... 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی