فراری

فرار میکنم... از خودم... تا فراری که از خودم میکنم...!

فراری

فرار میکنم... از خودم... تا فراری که از خودم میکنم...!

فراری

احساس حضور خـــــدا ،
در همه حال ،
همه مسائل را حل میکند...

" آیت الله بهجت "

پیام های کوتاه

                            

                                         


هــر ســال...

روز تــولــدم

شمــع‌هــای بیشتـری

بــرایــم...

اشــک مــی‌ریــزنــد...


-- سوم دیماه... و حس مبهم بزرگ شدن... شروع مرز 20 و 30 !!
24 سالمون تمام شد...
نمیدونم بگم یادش بخیر یا نه! پارسال این موقع دقیقا روز سوم دیماه و اعزام به سربازی!!! خیلی زود گذشت... و البته ساعات ناب عمرمان بود که به خدمت گذشت! خدا بقیه شو بخیر کنه :-)


  • ایلیا فاطمی

نظرات (۱)

تـــــــــــــــــــــــولــــــــــــــــــدت مبارکــــــــــ :)
چه کیک خوشگـی ...
منم همیـشه  روز تولدم احساس بدی دارم ... حس می کنم یه سال دیگه ام همینطوری الکی گذشت ...
پاسخ:
ممنون 
من نگفتم که احساس بدی دارم گفتم پارسال این موقع رفتم سربازی... یادش بخیر چنین ساعتی توی اتوبوس بودیم و پر از دلهره و استرس...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی