فراری

فرار میکنم... از خودم... تا فراری که از خودم میکنم...!

فراری

فرار میکنم... از خودم... تا فراری که از خودم میکنم...!

فراری

احساس حضور خـــــدا ،
در همه حال ،
همه مسائل را حل میکند...

" آیت الله بهجت "

پیام های کوتاه

علما از روی ایه ی و ما خلقنا الجن و و الانس الا لیعبدون... نتیجه میگیرند که هدف از خلقت انسان عبادت و عبد خدا شدنه...


ولی آخه خدایا آدم هر چقدرم عبادت کنه و .... ولی وقتی کربلا نره واقعا میشه گفت خلقتش هدفی داشته؟؟؟


مگه غیر از اینه که معصوم فرمودن هرکس کربلا نره و بمیره خیری از زندگیش ندیده؟؟؟ حالا ما هی نماز بخونیم و دعا کنیم و ....
همش تا وقتی نریم کربلا قبر حضرت ارباب رو زیارت کنیم چه فایده؟؟؟ ها ؟؟




پ.ن:
ای گل وفا حسین
معدن سخا حسین...
من ازت یه چیز میخام
منو میکشی حسین؟؟؟ 

  • ایلیا فاطمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی