فراری

فرار میکنم... از خودم... تا فراری که از خودم میکنم...!

فراری

فرار میکنم... از خودم... تا فراری که از خودم میکنم...!

فراری

احساس حضور خـــــدا ،
در همه حال ،
همه مسائل را حل میکند...

" آیت الله بهجت "

پیام های کوتاه

یکی از بزرگان نقل میکردن:

در زمان یکی از ائمه (فراموشی از بنده س) دو نفر بودن که یکیشون می خواسته بره حج بجا بیاره...

رفیقش بهش میگه تو که قبلا رفتی حج بیا بجای رفتن به مکه پولت رو بده به فقرا و نیازی نیست بری و...

اون شخص قبول میکنه و اون سال حج نمیره ولی دوستش بخاطر همین نهی از معروفی که میکنه تا

سال بعد که دوباره موسم حج بشه(و رفیقش بتونه بره سفر حج) تب میگیره!

این بزرگ همین جریان رو گفتند و فرمودند هیچوقت نهی از معروف نکنید...

مثلا بجای اینکه به یه نفر بگیم نمیخاد بری مکه بیا برو کربلا ثوابشم بیشتره، میتونیم این روایت از امام صادق عزیز علیه السلام را براش تعریف کنیم که :

شخصی نزد حضرت رفت و به ایشان فرمود من تا بحال 19 مرتبه سفر حج بجا آورده ام...

حضرت صادق علیه السلام فرمودند : اگر یک بار دیگر حج بجا بیاوری (20 بار) برابر است با یکبار زیارت قبر امام حسین علیه السلام....

  • ایلیا فاطمی

نظرات (۱)

  • خرس کوچولو
  • الان به من و ا.ح.س تیکه امداختی؟
    پاسخ:
    سلام.نه خیلی وقت بود میخواستم این حدیث 20 تا حج برابر یه کربلا رو بذارم دیگه جور نشد تا الان که به این شکل گذاشتم...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی