فراری

فرار میکنم... از خودم... تا فراری که از خودم میکنم...!

فراری

فرار میکنم... از خودم... تا فراری که از خودم میکنم...!

فراری

احساس حضور خـــــدا ،
در همه حال ،
همه مسائل را حل میکند...

" آیت الله بهجت "

پیام های کوتاه

یک زن گرانبهاترین اعجاز خداست.
برای داشتنش باید وضوی باران گرفت.
و به نام عشق، شبنم وار بر عطر او سجده کرد.
و هزار هزار گل سرخ را تسبیح لحظه هایش نمود.
او اجابت میکند، عشقی، بالاتر از خورشید.
و زیباتر از مهتاب را .
و تنها یک زن میداند آیین دوست داشتن را.
و آنقدر زیبا هدیه میکند این عشق را که سیراب شوی.
اری میدانی که او .
سردار عشق است.
و بهشت کمترین سرزمین اوست...


--برای بانو

  • ایلیا فاطمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی